Το διαδίκτυο έχει εξελιχθεί σε μια αστείρευτη πηγή προϊόντων όπου μπορείτε εύκολα και γρήγορα να αναζητήσετε αυτό που ψάχνετε. Αν λοιπόν χρειάζεστε ένα μονό κομμάτι για το σαλόνι σας όπως π.χ. ένα καναπέ κρεβάτι , ή μια καρέκλα γραφείου για το γραφείο σας ή ακόμα και πλήρη επίπλωση του σπιτιού σας το μόνο σίγουρο είναι ότι όλα αυτά θα τα βρείτε σε κάποιο διαδικτυακό κατάστημα και μάλιστα σε ανταγωνιστικές τιμές σε σχέση με κάποιο φυσικό κατάστημα.

Δείτε τι πρέπει να προσέξετε κατά την αγορά επίπλων μέσω διαδικτύου.

Σας ετοιμάσαμε ένα μίνι οδηγό αγοράς για να κάνετε τα ψώνια σας όσο το δυνατόν πιο εύκολα και με ασφάλεια.

Ακολουθήστε μας!


  1. Αναζήτηση στο Google.
    Το πρώτο βήμα είναι να αποφασίσετε τι είναι αυτό που ζητάτε και να το αναζητήσετε στο google , μια από τις πιο δυνατές και έγκυρες μηχανές αναζήτησης. Προσέξτε να είστε ακριβής στην περιγραφή του προϊόντος έτσι ώστε να βρείτε πιο εύκολα αυτό που αναζητάτε. Για παράδειγμα αν θέλετε ένα καναπέ που να μετατρέπεται σε κρεβάτι μπορείτε να γράψετε στο google «καναπές κρεβάτι» και εκείνο θα σας μεταφέρει στα διαδικτυακά καταστήματα που πωλούν καναπέδες κρεβάτια.
  2. Προτιμήστε τους μη διαφημιζόμενους.
    Από τις επιλογές που σας δίνει το google προτιμήστε όχι τόσο τα καταστήματα που εμφανίζονται στο διαφημιστικό πλαίσιο του αλλά τα υπόλοιπα που δεν είναι διαφημιζόμενοι. Τα καταστήματα που εμφανίζονται στην πρώτη σελίδα και δεν είναι διαφημιζόμενοι σημαίνει ότι το google τα εμπιστεύεται , είναι περισσότερο καταξιωμένα στο χώρο του internet και προσφέρουν αυτό ακριβώς που ψάχνετε
  3. Δώστε σημασία στην περιγραφή.
    Όταν πια «μπείτε» σε κάποιο e-shop και βρείτε το προϊόν που σας ενδιαφέρει δώστε μεγάλη σημασία στα χαρακτηριστικά του προϊόντος. Η περιγραφή του προϊόντος θα πρέπει να παρέχει στον αγοραστή όλες τις απαραίτητες πληροφορίες  όπως υλικό κατασκευής , διαστάσεις , τιμή , χρώμα. Όσο πιο πλήρης είναι η περιγραφή τόσο πιο εύκολα θα βρείτε και αυτό που ζητάτε. Αν θέλετε π.χ. να αγοράσετε μια καρέκλα γραφείου θα πρέπει να αναφέρει το υλικό κατασκευής , δηλαδή αν η βάση είναι πλαστική ή από σκελετό χρωμίου , αν διαθέτει μηχανισμό ρύθμισης του ύψους ή ανάκλιση της πλάτης και τέλος αν είναι φτιαγμένη από ύφασμα ή δερματίνη. Να θυμάστε όσο πιο ακριβείς είναι οι πληροφορίες για το προϊόν που αγοράζετε τόσο πιο σίγουρη θα είναι η αγορά.
  4. Παρουσίαση με video.
    Πολύ χρήσιμο εργαλείο αγοράς είναι τα video που μπορεί να έχει κάποιο διαδικτυακό κατάστημα που αφορά τα προϊόντα του. Βλέποντας το video θα μπορέσετε να διακρίνετε καλύτερα τις λεπτομέρειες του προϊόντος  , τα τεχνικά χαρακτηριστικά του καθώς και τη λειτουργία των μηχανισμών που ενδεχομένως να έχει το προϊόν. Ένα video λοιπόν σας βοηθά να αποφασίσετε αν αυτό το προϊόν ανταποκρίνεται στις ανάγκες σας.
  5. Ρωτήστε τα μεταφορικά.
    Μια σοβαρή ιστοσελίδα θα πρέπει να αναφέρει οπωσδήποτε το κόστος των μεταφορικών προϊόντων. Θα πρέπει να παρέχει στον αγοραστή μια εκτίμηση των μεταφορικών που θα πληρώσει με την παραλαβή των προϊόντων. Ποτέ μην αγοράσετε κάτι πριν μάθετε  την αξία της μεταφοράς για να μη βρεθείτε προ εκπλήξεως.  Αν η ιστοσελίδα δεν τα αναφέρει πρέπει οπωσδήποτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της ιστοσελίδας για να ενημερωθείτε σχετικά.
  6. Επιλέξτε τρόπο πληρωμής.
    Σημαντική παράμετρος σε ένα κατάστημα στο internet είναι επίσης ο τρόπος πληρωμής. Το κατάστημα θα πρέπει να έχει ποικιλία στους τρόπους πληρωμής για να μπορεί να εξυπηρετεί τις ανάγκες κάθε πελάτη. Οι πιο συνηθισμένοι τρόποι πληρωμής είναι η αντικαταβολή , η κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό , η pay pal , και τέλος η πιστωτική κάρτα. Όσον αφορά την αγορά μέσω πιστωτικής θα πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί και να βεβαιωθείτε για την ασφάλεια που σας παρέχει ο διαδικτυακός τόπος που επισκέπτεστε έτσι ώστε να μπορείτε να χρησιμοποιείτε την πιστωτική σας κάρτα για μια αγορά με απόλυτη ασφάλεια. 
  7. Χρόνος παράδοσης.
    Πολύ σημαντικός είναι επίσης ο χρόνος παράδοσης. Το διαδικτυακό κατάστημα θα πρέπει να αναφέρει τον χρόνο παράδοσης των προϊόντων. Δείτε λοιπόν τον χρόνο παράδοσης στο προϊόν που σας ενδιαφέρει για να αποφασίσετε αν είναι μέσα στα δικά σας χρονικά όρια.
  8. Ποικιλία προιόντων.
    Η ποικιλία είναι επίσης ένας σημαντικός παράγοντας για την αγορά κάποιου προϊόντος σε ένα διαδικτυακό κατάστημα. Το να επισκεφθείτε κάποιο κατάστημα που έχει δύο - τρία είδη δεν είναι ότι καλύτερο. Ένα σοβαρό e-shop θα πρέπει πέρα απ’ την ποιότητα των προϊόντων να εξασφαλίζει και όσο το δυνατόν γίνεται μεγάλη ποικιλία. Μόνο έτσι θα μπορέσει να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε πελάτη και για κάθε γούστο. Μέσα απ’ μια ολοκληρωμένη γκάμα προϊόντων θα είναι σε θέση να ανταποκριθεί στις ανάγκες και του πιο απαιτητικού πελάτη.
  9. Φυσικό κατάστημα.
    Μια άλλη σημαντική παράμετρος είναι η ύπαρξη φυσικού καταστήματος. Ενημερωθείτε αν το διαδικτυακό κατάστημα που επισκεφθήκατε έχει έκθεση όπου θα μπορούσατε να δείτε ζωντανά τα προϊόντα του. Αυτό είναι πολύ σημαντικό γιατί έτσι έχετε τη δυνατότητα να δείτε από κοντά τα προϊόντα που θέλετε να αγοράσετε , να τα αγγίξετε και να δείτε την ποιότητά τους.
  10. Αμεση επικοινωνία.
    Πολύ σημαντικό είναι επίσης η επικοινωνία. Πριν κάνετε οποιαδήποτε αγορά καλό είναι να επικοινωνήσετε τηλεφωνικώς με το διαδικτυακό κατάστημα. Η εμπιστοσύνη που αποπνέει μια τηλεφωνική επικοινωνία και η άμεση εξυπηρέτηση είναι σίγουρα στα υπέρ έτσι ώστε να ολοκληρώσετε την αγορά.



Ετικέτες ,